Koordynator - Magdalena Małyga; e-mail mmalyga@wp.pl
O sobie:
|
Wieloletni nauczyciel zawodowych przedmiotów informatycznych w Technikum Informatycznym w PZSP nr 2
w Środzie Śląskiej, kierownik Biblioteki Pedagogicznej w PORE w Środzie Śląskiej. Magister bibliotekoznawstwa i informacji naukowej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego(2001).
Ukończone studia podyplomowe w zakresie: Nauczyciel informatyki (UWr., 2007) oraz Szkolny doradca zawodowy (UWr., 2006). Uczestnik i prowadzący wiele szkoleń oraz realizator licznych projektów unijnych z zakresu TIK.
|
O sieci - to zespół nauczycieli różnych specjalności, których celem jest wspólne rozwiązywanie problemów, dzielenie się pomysłami, spostrzeżeniami i propozycjami zarówno za pośrednictwem internetowej platformy traktowanej jako forum wymiany doświadczeń, jak i spotkań osobistych wspartych wiedzą i doświadczeniem uczestników sieci i ekspertów zewnętrznych w szeroko pojętym zakresie stosowania TIK w nauczaniu.
"Zapraszam do uczestnictwa w sieci wszystkich nauczycieli chcących wzbogacić swoje zajęcia dydaktyczne poprzez mądre i efektywne wykorzystanie TIK. Jestem pasjonatem nowych technologii, a szczególnie zastosowaniem ich w procesie edukacji ciekawych aplikacji, nowoczesnych urządzeń, platform e-learningowych oraz zasobów internetowych."
Magdalena Małyga
Do dyspozycji uczestników sieci ORE przygotowało platformę edukacyjną - "Doskonalenie w sieci".
Harmonogram spotkań w roku szkolnym 2014/2015:
9.10.2014r., godz 14.30 - pierwsze spotkanie organizacyjne w nowym roku szkolnym 2015/2016 - ustalenie planu pracy SWS.
Przewidywany czas spotkania około 2 godz.
4.12.2014r., godz 14.30 - (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
Termin do ustalenia, godz 14.30 - (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
Termin do ustalenia, godz 14.30 - (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
Termin do ustalenia, godz 14.30 - (3 godz. dydaktyczne) – lekcja otwarta, podsumowanie działania SWS.
-----------------------------------------------------------------------
Archiwum spotkań w roku szkolnym 2013/2014
27.11.2013r. o godz 14.00 - pierwsze spotkanie organizacyjne w sali dydaktycznej Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji przy ul. Wrocławskiej 10 w Środzie Śląskiej . Przewidywany czas spotkania około 2 godz.
11.12.2013, 14.00-16.30 (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych cz.1 (otwarte zasoby edukacyjne, darmowe aplikacje edukacyjne wspomagające nauczanie konkretnych przedmiotów)
15.01.2014, 14.00-16.30 (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych cz.2 (darmowe oprogramowanie i użycie tablicy multimedialnej, gotowe portale e-learningowe wspomagające naukę, platformy edukacyjne - konstruowanie i praktyczne wykorzystywanie kursów e-learningowych w pracy dydaktycznej – możliwości, przykłady, dobre praktyki)
14.03.2014, 13.25 – 15.55 (3 godz. dydaktyczne) – lekcja otwarta – wykorzystanie TIK, dyskusja
16.04.2014, 14.00-16.30 (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
TIK na usługach promocji szkoły cz. 1(atrakcyjna prezentacja, film – opracowanie treści i przygotowanie techniczne na potrzeby rekrutacji, promocji, imprez szkolnych, www)
Data do ustalenia, 14.00-16.30 (3 godz. dydaktyczne) – spotkanie z ekspertem
TIK na usługach promocji szkoły cz. 2 (drukowane materiały reklamowe – opracowanie treści i przygotowanie techniczne na potrzeby rekrutacji, promocji, imprez szkolnych, www)
Relacje ze spotkań:
1 Spotkanie organizacyjne
PORE, 27.11.2013
Pierwsze spotkanie Sieci współpracy i samokształcenia - praca z nowoczesnymi technologiami TIK miało głównie na celu poznanie się i wzajemną integrację uczestników. Podczas owocnych obrad ustalono zasady pracy grupy, dokonano autoanalizy własnych umiejętności w zakresie stosowania TIK, zdiagnozowano obszary, w jakich grupa chciałaby się doskonalić. W wyniku wspólnych ustaleń stworzono plan, szczegółową tematykę oraz harmonogram spotkań sieci. Wstępnie omówiono również zasady pracy na platformie doskonaleniewsieci.pl - na najbliższy tydzień zaplanowano rejestrację uczestników oraz kontaktowanie się on-line.